Serviciile pe care le prestăm in cadrul administrării apartamentelor includ :
- Promovarea spaţiilor destinate închirierii, atât pe cont propriu cât şi prin colaborare cu diverse agenţii imobiliare.
- Încheierea contractelor de închiriere şi negocierea acestora în interesul proprietarului.
- Supervizarea şi asigurarea respectări tuturor obligaţiilor contractuale de către chiriaş,pe intreaga perioada contractata.
- Întocmirea facturilor de închiriere,colectare chiri,predarea sumelor datorate către proprietari, urmărirea şi raportatea plăţilor încasate.
- Verificare plata facturi de utilităţi de către chiriaş ,pentru a evita eventuale sume datorate către furnizori (întreţinere, lumină, cablu TV, internet )
- Raportarea plăţilor încasate şi a întregii activităţi lunare.
- Întretinerea apartamentului din punct de vedere tehnic pentru a asigura chiriaşului condiţii optime de ocupare a spaţiului închiriat.
- Organizarea şi asistarea la renovări sau a altor activităţi de ordin tehnic şi estetic ale spaţiului.
- Asigurarea serviciului tehnic de asistenta si coordonare pentru remediere in cazul in care apar probleme de ordin tehnic (defectiuni)in spatiu.
- Reprezentarea proprietarului sau a asociaţiei de proprietari în relaţia cu firmele de asigurare, agenţii imobiliare, asociaţia de proprietari a blocului şi cu furnizori de utilităţi.
Toate activităţile de administrare enumerate mai sus sunt înscrise ca obligaţii ale prestatorului în contractul de administrare încheiat între părţi.