Administrare apartamente

Serviciile pe care le prestăm in cadrul administrării apartamentelor includ :

  • Promovarea spaţiilor destinate închirierii, atât pe cont propriu cât şi prin colaborare cu diverse agenţii imobiliare.
  • Încheierea contractelor de închiriere şi negocierea acestora în interesul proprietarului.
  • Supervizarea şi asigurarea respectări tuturor obligaţiilor contractuale de către chiriaş,pe intreaga perioada contractata.
  • Întocmirea facturilor de închiriere,colectare chiri,predarea sumelor datorate către proprietari, urmărirea şi raportatea plăţilor încasate.
  • Verificare plata facturi de utilităţi de către chiriaş ,pentru a evita eventuale sume datorate către furnizori (întreţinere, lumină, cablu TV, internet )
  • Raportarea plăţilor încasate şi a întregii activităţi lunare.
  • Întretinerea apartamentului din punct de vedere tehnic pentru a asigura chiriaşului condiţii optime de ocupare a spaţiului închiriat.
  • Organizarea şi asistarea la renovări sau a altor activităţi de ordin tehnic şi estetic ale spaţiului.
  • Asigurarea serviciului tehnic de asistenta si coordonare pentru remediere in cazul in care apar probleme de ordin tehnic (defectiuni)in spatiu.
  • Reprezentarea proprietarului sau a asociaţiei de proprietari în relaţia cu firmele de asigurare, agenţii imobiliare, asociaţia de proprietari a blocului şi cu furnizori de utilităţi.

       Toate activităţile de administrare enumerate mai sus sunt înscrise ca obligaţii ale prestatorului în contractul de administrare încheiat între părţi.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *